Z jakich aplikacji mobilnych warto korzystać?

Z jakich aplikacji mobilnych warto korzystać?

Każdy kiedyś poczuł wilczy głód przy zaglądaniu do pustej lodówki. Albo dostał telefon z hasłem „zaraz będziemy!”. Goście w drodze, a w lodówce – światło. Co w takiej sytuacji? Najlepiej zamówić coś z dowozem. Najwygodniej będzie skorzystać z Internetu. Do szybkiego znalezienia czegoś pysznego przyda się aplikacja do zamawiania jedzeniahttp://www.mojegastro.pl/aplikacja-do-zamawiania-jedzenia/. Tyle, że jest ich tak dużo… Z jakich aplikacji mobilnych warto korzystać?

Z menu ze zdjęciami

Nie czarujmy się! Ludzie,w pierwszej kolejności jedzą oczami. Piękne jedzenie pobudza kubki smakowe, nawet jeśli jest ono tylko na zdjęciu. Ładne zdjęcia sprawiają, że ślinianki wariują.
Czasami jesteśmy głodni, ale sami nie wiemy, na co mamy ochotę. Może to, może tamto… Aplikacja do zamawiania jedzenia z fotograficznym menu bardzo ułatwia podjęcie decyzji, co do zamówienia. Widząc menu, łatwiej podjąć decyzję o rozszerzeniu posiłku i zamówienia dodatków. Wybierając pizzę, możemy dopełnić ją dodatkowym sosem i przystawką – tylko dlatego, że rzuciły nam się w oczy.
Wiele pozycji w ofertach restauracji ma tajemnicze, własne nazwy. Na przykład: „Pychotka”. Nowi klienci nie mają zielonego pojęcia, co to jest. Stali goście, którzy nie raz już kupowali „Pychotkę” sięgnął po nią pewnie jeszcze nie raz. Ale tylko oni. „Pychotka” ze zdjęciem apetycznych naleśników polanych bitą śmietaną i sosem czekoladowym – zachęci do kupna.
Zdjęcia dają również gwarancję, że nie kupujemy kota w worku. Wiemy, co do nas przyjedzie i jak powinno wyglądać.
Jest to też rozwiązanie dobre dla bezpieczeństwa klienta. W końcu, jeżeli dostaniemy towar odbiegający od tego, co widzieliśmy na zdjęciu – możemy złożyć reklamację lub skargę.
Fotograficzne menu wpływa też na szybkość z jaką składamy zamówienie. Nie ma potrzeby by czytać listy składników WSZYSTKICH potraw. Wystarczy przeczytać, to co nas zainteresowało swoim widokiem.

Aktualna

Aplikacja do zamawiania jedzenia koniecznie powinna sama się aktualizować. Nie chcemy przecież zamówić, czegoś czego nie ma już w ofercie. Aktualizacje zazwyczaj usprawniają pracę aplikacji.

Prosta w obsłudze

Intuicyjna obsługa aplikacji to również ważna sprawa. Nikt nie chce zastanawiać się gdzie kliknąć, żeby wpisać adres dostawy. To powinno być dziecinnie proste. Jeden „kilk” na zdjęcie wybranej potrawy i gotowe! Bez żadnych skomplikowanych procedur, bez tysiąca potwierdzeń, po prostu – bez problemów.

Zintegrowane z systemem płatności

Aplikacja powinna umożliwiać płatność mobilną. W końcu jeśli już zamawiamy jedzenie online, to wykorzystajmy Internet już do końca.
Poza tym, z gotówką często są problemy. Albo nie mamy jej przy sobie, albo nie chcemy rozmieniać dużego nominału… Płatności online są wygodne, dlatego decyduje się na nie wielu użytkowników. Bez szukania gotówki! Do tego, to czy damy dostawcy napiwek zależy wyłącznie od nas. Nie ma opcji, że nie wyda nam reszty albo sam zaokrągli sobie kwotę. Jeśli dobrze wykonał swoją pracę – można go dodatkowo wynagrodzić, ale jeśli coś było nie w porządku – to po prostu możemy wziąć jedzenie i się pożegnać. Bez żadnego skrępowania, bez niezręcznego dopominania się o resztę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *