Firma z Cupertino oficjalnie potwierdziła zamknięcie serwisu, którego dwa lata temu przejęła za 200 mln dolarów. Topsy zbierał dane z Twittera, wykorzystując specjalne algorytmy. Na ich podstawie określał bieżące trendy, które chętnie wykorzystywały marki oraz agencje marketingowe, by sprawdzić informacje o produktach na topie. Przejętą technologię Apple zaimplementowało do własnego sklepu iTunes Store. Specjalne algorytmy pomagają teraz lepiej promować aplikacje wzbudzające największe zainteresowanie użytkowników.
Apple zamknęło serwis, który kosztował ich 200 mln dolarów
Treść z archiwalnej wersji strony, stworzona przez autora bloga.
Najpopularniejsze wpisy
- Internet dla firm w praktyce. Bezpiecznie i wydajnie!
- Prezent dla informatyka – 6 ciekawych pomysłów
- Kurtki damskie softshellowe – na co zwrócić uwagę?
- Wybór damskiego zegarka
- Środki do dekontaminacji – co to jest?
- Kingspan – manufacturer of easy to install sandwich panels
- Płyty warstwowe i ich rodzaje
- Czym charakteryzuje się najlepsza toaleta na działkę?
- Zarządzanie magazynem we współczesnym biznes
- Automatyka bramowa – jak działa?