Technologicznie

Ciekawostki z Tech świata

obsługa klienta
Nowoczesne technologie Przewodnik po technologii

System rejestracji zgłoszeń – sposób na usprawnienie działu obsługi

Nowoczesny system rejestracji zgłoszeń to najprostszy sposób, aby uprawnić pracę działu obsługi. Jest to niezwykle ważny obszar każdego przedsiębiorstwa. W dużej mierze to właśnie obsługa wpływa na zadowolenie klientów. Jeśli przyjęcie zgłoszenia przebiega bezproblemowo, to istnieje duże prawdopodobieństw, że spełnimy wszystkie oczekiwania odbiorcy. Priorytetem jest to, aby obsługa klienta była szybka, skuteczna, a także tania.

System rejestracji zgłoszeń – czy jest skuteczny?

System rejestracji zgłoszeń cieszy się rosnącą popularnością. Na jego wdrożenie decydują się przedsiębiorstwa o różnej wielkości, a także z rozmaitych branż. Warto zaznaczyć, że to rozwiązanie wykorzystuje reguły automatyzacji. Dzięki temu znacznie łatwiej, a także szybciej można dokonać procesu rejestracji, czy też zarządzać zgłoszeniami.

Narzędzie pozwala również na efektywną organizację pracy działu obsługi. Zgłoszenie będą trafiać do konkretnej grupy pracowników. Będą one przydzielane ze względu na specjalizacje oraz kompetencje. W ten sposób można znacząco skrócić czas obsługi klienta. Jedno zgłoszenie nie będzie przechodziło przez wielu pracowników, którzy nie mają kwalifikacji do tego, aby rozwiązać dany problem. Zgłoszenie klienta trafi niemal natychmiast do właściwego konsultanta. Oczywiście rozdzielanie zleceń może odbywać się na podstawie dowolnego parametru. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa.

Funkcje systemu

Rozbudowany system rejestracji zgłoszeń pozwala również na prowadzenie wielu kampanii równocześnie. W tym zakresie nie ma żadnych limitów, a co więcej nie trzeba ponosić dodatkowych kosztów. Jest to spore ułatwienie, które satysfakcjonuje wiele przedsiębiorstw. Niezwykle często jest to czynnik determinujący do wdrożenia akurat tego rozwiązania.

Warto podkreślić, że specjalistyczny system rejestracji zgłoszeń gwarantuje również racjonalne zarządzenie czasem oraz wydajnością siły roboczej. Istnieje możliwość zaplanowania cyklu monotonnych czynności systemowych. Wszystko odbywa się w sposób automatyczny, co niweluje ryzyko popełnienia błędu.

System rejestracji zgłoszeń – co można otrzymać za darmo?

Wdrażając system rejestracji zgłoszeń każde przedsiębiorstwo otrzymuje darmowy pakiet narzędzi. W jego skład wchodzi 30-dniowa opieka specjalisty, który pomaga w obsłudze systemu, a także odpowiada na każe zadane pytanie. Jego zadaniem jest kompleksowe wsparcie, aż do momentu, gdy przedsiębiorstwo do perfekcji opanuje obsługę rejestracji zgłoszeń. Daje to poczuje komfortu oraz bezpieczeństwa.

Dodatkowo klient może liczyć na nieodpłatne SLA (Service Level Agreement). Obsługa odbywa się drogą telefoniczną, mailową, a także za pomocą chatu umieszczonego na stronie. Należy dodać, że konsultacje odbywają się w standardowych dniach (od poniedziałki do piątku) oraz godzinach pracy (od 8 do 18).

Każde przedsiębiorstwo otrzymuje również darmowe aktualizacje. Dzięki temu można być zawsze na bieżąco z najnowszą technologią. System cały czas ewoluuje, tak aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania odbiorców.

System rejestracji zgłoszeń – co warto dokupić?

Innowacyjny system rejestracji zgłoszeń jest na tyle elastyczny, że z łatwością można dostosować go do własnych potrzeb. Dostępnych jest szereg narzędzi, które można dokupić, aby jeszcze bardziej usprawnić pracę działu obsługi w firmie. Jednym z nich jest Lekki Agent, który umożliwia inteligentne zarządzenia kosztami. Licencja lekkiego agenta daje możliwość wewnętrznej obsługi zgłoszeń (bez możliwości komunikacji zewnętrznej).

SLA Premium pozwala na reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Jest to najwyższy poziom świadczenia usług. Do dyspozycji jest również SLA Progres+ (7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt oraz dni wolnych), a także SLA Progres (od poniedziałku do piątku).

Każde przedsiębiorstwo może skorzystać również z praktycznego szkolenia dla pracowników. Sporym atutem jest fakt, że odbywa się ono w siedzibie przedsiębiorstwa. Ma ono na celu przede wszystkim zwiększenie umiejętności i wiedzy załogi, a tym samym wzrost efektywności pracy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *