Usługa call back jest obecnie bardzo popularna i chętnie wybierana przez firmy, które chcą zapewnić swoim klientom jeszcze większy poziom satysfakcji z obsługi. Na czym dokładnie polega usługa call back i jakie są jej główne zalety?
Na czym polega usługa call back?
Call back to sposób inicjowania połączeń telefonicznych polegający na zwrotnym oddzwanianiu. To metoda chętnie wykorzystywana w różnych branżach, ponieważ umożliwia ułatwienie kontaktu z klientem i wspomaga skuteczną obsługę i sprzedaż, czyli pozwala na pozyskanie większej liczby leadów.
Dzisiaj usługa callback bardzo często używana jest w Internecie. Można poznać ją po komunikacie typu „zostaw swoje dane, a my oddzwonimy do Ciebie w wyznaczanym czasie”.
Stosuje się wtedy specjalne wtyczki na stronie, które pozwalają na zebranie danych oraz na ich przekazanie do pracowników odpowiedzialnych za kontakt z klientami.
Call back – krok po kroku:
- potencjalny klient wchodzi na stronę internetową firmy
- na jego ekranie pojawia się okienko dotyczące kontaktu przez telefon
- klient podaje w formularzu swoje dane kontaktowe
- informacja o prośbie kontaktu przekazywana jest do pracowników firmy
- pracownik oddzwania do klienta
Warto także wskazać, że usługa call back nie musi bazować tylko i wyłącznie na Internecie. Również może być ona zastosowana wtedy, gdy klient nie może dodzwonić się pod dany numer telefonu, ponieważ jest on zajęty albo pracownicy są już poza biurem. Wtedy klient może zamówić kontakt na podany przez siebie numer.
Także może być zastosowany jako sposób na zmniejszenie rachunku telefonicznego potencjalnego klienta – firma oddzwania do niego na własny koszt.
Kiedy może nastąpić kontakt z klientem?
Kontakt z klientem poprzez usługę call back może następować w wyznaczonym czasie, na przykład w ciągu kilkudziesięciu sekund od wypełnienia przez niego formularza.
Co jednak wtedy, gdy nie będzie to możliwe? W formularzu umieszcza się wtedy informację o tym, że pracownicy firmy nie są dostępni, ale możliwy jest kontakt następnego dnia roboczego.
Usługa call back pozwala także na przekazanie przez klienta informacji o preferowanym terminie kontaktu, na przykład danej godziny i dnia.
Dlaczego warto wybrać usługę call back?
Systemy callpage, callback dla firm jest związana z wieloma zaletami, co powoduje, że jest dzisiaj tak często spotykana.
Przede wszystkim pozwala ona na pozyskanie większej liczby telefonów od klientów zainteresowanych skorzystaniem z usługi czy zakupem. Klient nie musi szukać wtedy danych kontaktowych, ponieważ okienko z kontaktem samo pojawia się na ekranie jego urządzenia.
Ta usługa wspiera również jakość obsługi klienta. Pracownik firmy może w krótkim czasie połączyć się z klientem zainteresowanym kontaktem, co pozwala na znaczną poprawę jakości obsługi.
Zatem usługa tego rodzaju to korzystny wybór dla firm, którym zależy na jeszcze łatwiejszym kontakcie z klientem oraz poprawie jego jakości. To się opłaca! Przy czym warto także zainwestować w odpowiednie oprogramowanie helpdesk.
Dowiedz się na czym polega funkcja HLR.
Tak, tak, podrzucam ciekawy tekst, żeby nie było, że się nie rozwijam
To dopiero nowość! Zobaczcie, może Was też to zaskoczy