Centrala telefoniczna daje możliwość efektywniejszej komunikacji z klientami przy użyciu Internetu. Jakie zalety ma centrala telefoniczna VoIP– https://focustelecom.pl/centrala-voip/? Czy warto skorzystać z takiego rozwiązania w swojej firmie?
Wiele zalet
Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę z tego, że komunikacja z klientem jest podstawowym elementem działalności, wpływającym na osiągnięcie sukcesu. Centrala VoIP daje wiele możliwości w tym zakresie i jest doskonałą alternatywą dla uzyskania tańszego i znacznie szybszego połączenia za pomocą Internetu. Wielokanałowa komunikacja jest bardzo łatwa w obsłudze.
Mniejsza liczba linii telefonicznych i instalacji pozwala na zredukowania kosztów z tym związanych. Wirtualna centrala opiera się na połączeniu do Internetu, natomiast centrala stacjonarna bazuje na urządzeniu postawionym w biurze.
Lepsza jakość obsługi klienta
Podniesienie jakości obsługi klientów wpływa na większą efektywność poziomu sprzedaży. Oszczędzanie na kosztach związanych z połączeniami jest możliwe. Łącze internetowe zapewnia bowiem niższą cenę niż centrala analogowa. Przedsiębiorca ma możliwość dostosowania połączeń do własnych oczekiwań i stosowania wielu strategii dotyczących kolejkowania rozmów z użyciem ścieżki IVR.
Ponadto, centrala VoIP pozwala z łatwością organizować wszelkie dane. Połączenie systemem CRM zapewni sprawniejszą organizację obsługi klientów.
Co daje centrala telefoniczna VoIP?
Centrala wpływa przede wszystkim na:
- lepszy poziom komunikacji z klientami,
- dostosowanie sposobu komunikowania do potrzeb klienta,
- integrację z kontaktami zapisanymi w bazie,
- możliwość automatycznego przekierowania połączenia.
Centrala jest dostępna w chmurze i dotyczy usługi abonamentowej. Firma potrzebuje jedynie komputer z dostępem do Internetu. Użytkownicy nie martwią się serwisem, gdyż taka usługa jest zlecona jako forma usługi zewnętrznej. Samodzielna obsługa nie powinna sprawiać większego problemu. Użytkownik może skorzystać z nielimitowanych zapowiedzi głosowych i stosować rozwiązania, które wpłyną na dobro klienta. Mobilność jest w dzisiejszych czasach czynnikiem wpływającym na lepszą organizację pracy i efektowność świadczonych usług. Do centrali z łatwością podepniemy wszystkie telefony komórkowe pracowników danej firmy. Nagrywania rozmów da możliwość dokładnej analizy i wyciągania wniosków odnośnie obsługi klienta.
Przestrzeń bez limitu
W dowolnym momencie zyskujemy możliwość tworzenia statystyk i raportów. Książki kontaktowe można w każdej chwili eksportować i importować, co jest sporą zaletą. Nielimitowana przestrzeń dyskowa sprawia, że rejestrowanie rozmów i dostęp do nich jest znacznie ułatwiony. Centrala zapewni doskonały poziom bezpieczeństwa zarówno firmie, jak i klientom za pomocą nierejestrowania wrażliwych danych. Wszystkie aspekty rozmowy można na bieżąco monitorować, porównując statystyki z zebranymi danymi. To pozwala podjąć odpowiednie kroki w przypadku jakichkolwiek niedoskonałości w obsłudze klientów.
Centrala VoIP daje nowe możliwości wielu firmom, wpływając na jakość świadczonych usług.
Tylko dla Was, dobra lektura nie tylko do porannej kawy