Technologicznie

Ciekawostki z Tech świata

wiedźmin 3 cd projekt
Gaming

WYWIAD: „Wiedźmin 3: Dziki Gon” podbija świat!

Bądźcie czujni, bo już w poniedziałek będzie u nas można wygrać grę, a dziś przeczytajcie, co na temat „Wiedźmina” i swoich dalszych planów mówią twórcy z CD PROJEKT RED! 🙂

Rozmawiamy z Marcinem Momotem – COMMUNITY & WEBSITE COORDINATOR w CD PROJEKT RED.

Z czego jako twórcy jesteście najbardziej zadowoleni po 3 części?

Wydaje mi się, że największym wyzwaniem, a zarazem największym osiągnięciem CD PROJEKT RED jest otwarty świat, który udało nam się stworzyć w „trójce”. To prawdziwie, żyjące miejsce, pełne historii tak fantastycznych, jak i brutalnie przyziemnych. To miejsce magiczne, a zarazem przypominające jak ciężki potrafi być los ludzi (i nieludzi) w uniwersum, które stworzył Andrzej Sapkowski. Gracze zapolują tu na potwory, będą częścią dworskich intryg i – jeśli zechcą – pomogą zwykłym ludziom w ich codziennych problemach.

Przemierzać ten świat można konno, ale również łodzią – Geralt potrafi oprócz tego nurkować, a także wspinać się np. na mniejsze skały. Mamy też fantastyczny system symulujący dzień i noc, który wpływa na zachowanie potworów, a także system zmiennej pogody, który dodaje grze dodatkowego klimatu.

Jako całość „Dziki Gon” to naprawdę świetna gra, która przyniesie graczom masę zabawy (nawet jeśli wcześniej nie grali w żadną z gier z serii).

Czy podczas pracy nad trzecią edycją „Wiedźmina” braliście pod uwagę sugestie proponowane przez fanów? Czytacie recenzje „zwykłych” graczy, a nie tylko dużych serwisów? Jak reagujecie na odzew?

Fani są źródłem najcenniejszych uwag, bo znają gry i książki na wylot. Mamy naprawdę prężnie działającą społeczność, która wymienia się informacjami na temat gry na naszym forum. Również na forum gracze zgłaszają nam swoje uwagi i sugestie dotyczące zmian lub funkcjonalności w grze, jest to też miejsce, gdzie wypowiadają się sami twórcy, więc zachęcam, aby nasze forum odwiedzać.

Dobrym przykładem tego, jak społeczność wpłynęła na grę, jest system walki w „Dzikim Gonie”. Gracze zgłosili nam sporo uwag odnośnie jego działania, to m.in. dzięki temu walka w nowym Wiedźminie jest tak płynna i dynamiczna, nie ma sekwencji QTE itd.

Czy Wasz zespół już planuje następne superprodukcje? Słyszymy o „Cyberpunk 2077”, a może o kolejnej części „Wiedźmina”? Czy możecie zdradzić jakąś małą podpowiedź, nad czym będziecie pracować?

Oczywiście! W tej chwili skupiamy się przede wszystkim na pracy nad rozszerzeniami do gry zatytułowanymi „Serca z Kamienia” oraz „Krew i Wino”. Te dwa dodatki to ponad 30 godzin zabawy, zupełnie nowe historie i obszar do zwiedzenia, zupełnie inny niż to, co pokazaliśmy dotychczas. „Serca z Kamienia” ukażą się jeszcze w tym roku, a „Krew i Wino” pojawi się na początku przyszłego.

Przy okazji, cały czas aktywnie wspieramy też „Dziki Gon” – załoga pracuje nad dodawaniem funkcjonalności i usuwaniem usterek zgłoszonych między innymi przez fanów. „Cyberpunk 2077” też ma się dobrze, ale o nim porozmawiamy dopiero za jakiś czas…

 A Wy  mieliście już okazję zagrać w grę „Wiedźmin 3: Dziki Gon”?Jeśli chcecie ją otrzymać na własność, nie zapomnijcie w poniedziałek zajrzeć na nasz blog!

fot. główna: facebook.com

Treść z archiwalnej wersji strony, stworzona przez autora bloga.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *